Uitgelogd

Je bent nu uitgelogd, tot ziens!

Welkom terug!

Hi, je bent ons niet vergeten! We hebben je winkelwagen voor je bewaard.

Verder winkelen
Product toegevoegd
Verder winkelen

Winkelwagen

  • Morgen in huis
    Als je bestelt voor 17u

    Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17.00 uur, waarvan alle producten in ons eigen magazijn op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. De PostNL biedt in 99% van deze gevallen het pakket de volgende dag bij de ontvanger aan.

  • Gratis verzending
    Vanaf 30 euro

    Bij bestellingen met een orderwaarde vanaf 30,- vervallen de basis verzendkosten van 4,95. Eventuele aanvullende verzendkosten voor uitzonderlijk grote of zware artikelen en zendingen naar het buitenland blijven van toepassing.

  • Klantenservice
    Stuur e-mail
Dagaanbieding

  • Gratis verzending
    vanaf 30 euro
  • Achteraf betalen
    met AfterPay
  • Volg je bestelling
    via PostNL
  • 14 dagen op zicht,
    prettig toch?
  • Gratis afhalen
    in Soest

Ruilen en retouren

14 dagen afkoelingsperiode

Je hebt in het geval van een consumentenkoop een afkoelingsperiode (zichttermijn) van 14 kalenderdagen om zonder opgave van redenen het product aan Givt te retourneren, ingaande de dag na levering. Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om de producten terug te sturen vanaf het moment dat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht.

Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit, indien redelijkerwijs mogelijk. Producten die uitgezonderd zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Voor een snelle afhandeling van je retourzending, vragen wij je vriendelijk te zorgen voor een duidelijke vermelding van de afzender. Je kunt de bestelling retourneren aan het volgende adres:

Givt
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

Als je de bestelling al betaald hebt dan zullen wij de volledige aankoopsom inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending "zo snel mogelijk" en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding terugstorten op je bankrekening.

Download: Modelformulier voor herroeping (PDF)

Let op: De afkoelingsperiode is alleen voor de consument en niet voor zakelijke bestellingen.


Uitzonderingen

Niet alle producten kunnen geruild worden.

  • Makkelijk kopieerbare producten, zoals dvd software, waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.
  • Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof die uit de (gesloten) verpakking zijn gehaald. Hiervoor geldt dat het uitpakken van het product niet nodig is om de juistheid of eigenschappen van het product te controleren. Doe je dit toch, dan treedt waardevermindering in die aan jou wordt doorberekend.
  • Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets, tandenborstels en massage- of epileerapparaten die in gebruik kunnen zijn geweest, dus niet meer in de originele verpakking zitten of waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen. Heb je (deels) hiermee betaald, dan krijg je dit terug in dezelfde vorm.
  • Producten die speciaal voor jou zijn gemaakt, zoals maatwerk/gepersonaliseerde producten.

Beschadigde of incomplete producten worden mede in het kader van herroepingsrecht geaccepteerd, hoewel de schade in mindering kan worden gebracht op het te retourneren bedrag.

Heb je vragen over de mogelijkheid van ruilen van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Verkeerd product ontvangen

Indien je een ander product hebt ontvangen dan je bestelde product, controleer dan eerst of de code op de factuur overeenstemt met de productcode op de website. Indien de codes verschillend zijn, verzoeken wij je het product binnen 14 kalenderdagen (kostenloos) te retourneren.

Je kunt de bestelling retourneren aan het volgende adres:

Givt
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

Voor een snelle afhandeling vragen wij je vriendelijk, een duidelijke afzender te vermelden en je wensen kenbaar te maken.


Stappenplan ruilen en retourneren

Uiteraard gaan we er niet van uit, maar het zou eens kunnen voorkomen dat jij als klant de pech hebt dat een product beschadigd is of niet werkt. Als je van mening bent dat dit het geval is, kun je een RMA-aanvraag indienen. In jouw account kun je online het RMA-aanvraagformulier invullen.

Graag ontvangen wij dit formulier zo volledig mogelijk ingevuld,
na goedkeuring zullen wij in vrijwel alle gevallen dezelfde dag een RMA bevestiging afgeven.

Na ontvangst van de RMA bevestiging kunt je het pakket in een stevige en goede verpakking retourneren aan onderstaand adres:

Givt
Nieuwegracht 13
3763 LP  SOEST

Als afzender ben je aansprakelijk voor de zendig. Jouw RMA afgeven op bovenstaand adres kan natuurlijk ook, zie hiervoor onze openingstijden.

Wij streven ernaar na ontvangst van je RMA binnen drie werkdagen contact met je op te nemen.

Als je je bestelling al betaald hebt dan zullen wij de aankoopsom "zo snel mogelijk" en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding van de aankoopovereenkomst terugstorten op je bankrekening.


Kosten bij retourneren

Indien je een product retour stuurt onder het herroeppingsrecht dan zijn de verzendkosten ten allen tijde voor jou als klant. Uiteraard kun je retourzendingen ook afgeven op ons Servicepoint. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

Wij verzoeken je garantiezendingen voldoende te frankeren. de verzendkosten worden dan achteraf naar je teruggestort. Pakketten die niet (voldoende) gefrankeerd zijn, worden door ons verrekend. Vermeld bij deze zending wel je bankgegevens en je bonnetje van de gemaakte verzendkosten zodat wij deze kosten aan je kunnen terugstorten.

Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen, dan ben jij, als afzender van het pakket aansprakelijk.

© 1999-2017 Givt|Algemene voorwaarden|Cookies|Privacy|Webdesign by RETO
 
Winkelwagen 0